Meleekk Kızlar bebeğim 1 ay 23 günlük. Eldiveni çıkarayım artık diyorum. Çıkarıyorum arada ama elleri buz gibi oluo. Hemen geri takıyorum eldiveni. Normal mi souk olması. Sizinkiler nasıl. Ve eldiven takmayı ne zaman bıraktınız??
Feyza-nur Meleekk 20 sinden sonra takmadım hiç ellerini keşfetsin diye ara ara soguktu ama elleri soğuk olması üşüdüğü anlamına gelmiyor tırnaklarını kesiyordum eldiven gecirmiyordum
cahillesohbetikestim Meleekk 38 günlüğüz canım emzirirken hiç takmıyorum sonrasında da ara ara çıkartıyorum eldivenini elleri soğuk oluyor genelde ama youtube da bir video da bebeğin üşüdüğünü ensesinden boynunun altından anlayabilirsiniz elleri burnu soğuk üşümüş diye düşünmeyin demişti ne kadar doğru bilemiyorum 😇
Beyzanuraslan Meleekk canım 3 aylık olana kdr falan normal o ben 20 günlğkten sonra takmadım bebişin üşüyüp üşümediğini sırtından ve göğsünden bakarak anlayabilirsin elleri ve ayakları uzun süre soğuk olur kan dolaşımı zayıf olduğundan
Yskmac Meleekk canım merhaba yenidoğanın el ve ayaklar soğuk olur bebeğin üşüdüğünü ensesinden anlarsın ense soğuksa bebek üşümüş demektir
Meleekk Feyza-nur ay elleri souk olunca üşüyordur diye hemen takıyorum ben geri. 2 aylık olcak artık. Hep souk oluyo 🤦🏻♀️ ellerini keşfetmesi lazım artık.
Meleekk cahillesohbetikestim ay üşür diye korkup takıyorum hemen. Ellerini keşfetsin artık bişeyler tutsun istiyorum ama korkuyorum üşüyecek 🤦🏻♀️
Feyza-nur Meleekk tabiki kendın bileceğin birsey ama cıkar artık keşfetsin ellerini ertafını birşeylere dokunsun sen eline ver tuttur birşeyler
Gorkemm Meleekk benimde izlediklerimde hep göğsünden ense altından örtülü yerinden anlaşılır orası soğuksa öyle üşümüştür elden ayaktan anlaşılmaz diyordu
Glsnisa14 Üşüdüğünü anlamak için göğsüne ya da ensesine bak . Kırkından sonra eldiven takmaya devam edersem dokunamadığı için geç aynı zamanda bebişlerin ellerin nemli olduğu için Allah korusun mantar ya da enfeksiyon olabilir
Meleekk Glsnisa14 aaaa 😳 Saol canım bilmiyordum bunu. 🙏Artık takmam. Bide parmaklarını gözlerine geçirio resmen. Bi anda ağlıo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️seninki öyle yapıo mu. Zaman geçtikçe anlar mı öyle yapınca acıdığını 🤦🏻♀️☹️gözüne parmak atınca da hop eldiven takıyorum bişey yapacak diye
Feyza-nur Meleekk yapıyorsu ama bilinçli değil yanında oldugun süreler cıkar ilk etapta zaten artık bir süre ellerini ağzıma götürüp parmaklarını emicek buda cok doğal bir süreç zamanla geciyor hepsi
3mlek2bebkannesi Meleekk bizimkide öyle ben normalde oğlumda hiç takmadım ama doktor emzirirken çıkart sana dokunsun ama snra mutlaka tak eldivensiz bırakma dedi 🤷🏻♀️