Minigim38 Kızlar bugün ilk muayenemi oldum uygulama bebegimi 5+2haftalık gösteriyor ama doktor 4+4 dedi sizce bi sorun teşkil eder mi
Naazli Minigim38 geç döllenme olmuş olabilir canım. Sıkıntı olucak bi durum değil 🙏🏻 Sağlıkla büyüsün doğsun inşallah 🤲🏻
Duy_gu Minigim38 yok canm geç döllenme dir benimde hesabıma göre 31+4 ama dr göre 30+4 normal sağlıklıysa sorun yokdur canını sıkma
Zeyyyn Minigim38 uygulama adet tarihini yazıyorsunuz ya o yüzden geç döllenme olmuştur bir sıkıntı olmaz canım