Hamilelik10 bana doktorum direk kendi söyledi fitil beceremezsen agızdan al ama bas donmelerin cok olur o yızdn fitil dedi bnmde ıcerde kanamam vardı bence 2 hafta beklemene gerek yok cnku farkeden bişi yok vajinadan daha sağlıklı senin için bnm doktorum kendi direk söylemişti öylede böyle de farketmez aslında ama fitil yap daha rahat edersin daha etkili diye yine de sen bilirsin tabi