Hicran6833 Selam kızlar, 34+4 üz cok şükür, sizleri doktorunuz kaç haftada nts ye almaya başladı acaba. Benim agrılarım kasılmalarım var ama ilaç veriyor nts ye almadı daha.
Zeyyyn Hicran6833 32de başlanması gerek normal olarak hani bu sadece sancılarınz içinde değil bebeğin kalp atış hızınada bakılıyor
Semra12344 Hicran6833 bende 32 de gittim beni de almadı nst ye bir dahaki kontrol 35 de o zaman gireceğim
Msl22 Hicran6833 Ya evet canim denildigi gibi 32 de baslanilmasi gerekli diye biliyorum ve sonrasinda eger sorun yoksa 2 haftada bir veya bir haftada bir doktor kontrolünde olunuyor diye biliyorum doguma haftalar kaldığı için bebis içinde önemli çünkü onun durumuna bakılması gerekiyor
Hicran6833 Zeyyyn ya evet ama bunu benim doktorum anlamıo. Erken dogum riski var ve sezeryan ım. Kac kere dedim her hafta kontrol e gidiyorum ilaç kullanıyorum. En son mesj attım gerek duymuyorum şuanlık sen ilaçlarına devam et dedi.
Hicran6833 Semra12344 ya 32 den sonra her hafta kontrol e cagırıyor beni. Hem erken dogum riski var hemde sezeryan kaç kere almıycakmısınız nts ye kasılmalarım var dedim. Gerek duymuyorum dio.
Symylldz Hicran6833 başka bir doktora görün o zaman canım 32 den sonra nstye giriyorsun ya da 34ten sonra fazla kuralcıymış 😂
elifinilki27 Hicran6833 Ben bugün sordum hem özele hemde devlete takipliyim devletteki doktorum 34. haftada başlıyoruz dedi özeldeki doktorum da 32.haftada başlıyoruz dedi tabi ben gidemedim bugün muayenem var kısmetse bugün giricem 33+0dayım
Hicran6833 elifinilki27 ben dogum yaptıktan sonra alır herhalde beni nts ye 🙄 zaten kasılmalarım dan korkuyorum erken gelir diye. İnşallah bir sorun olmaz hepimiz için, 🙏
Hicran6833 Symylldz bulunduğumuz bölgede bir tek o var malesef. Görev sebebi ile turkiyede degilz şuan da ama burası genel olarak böyle imiş. Başka hamile arkadaşlara sordum hepsi bizdede öyle idi dediler