Hifaberra 2kizanasi yok canım öğrenemedim cuma günü gideceğim inşaallah 🤲 14+2 olduk bugün Sizin belli oldu mu
Derya_55 Hifaberra bende bugün 14+2 oldum dikkatimi çekti aynı haftadayız bende cuma günü gidicem bakalım cinsiyeti öğrenebilecekmiyiz😊😊
2kizanasi Hifaberra evet ben dün gittim bugün 15 oldu heralde kız dedi doktorda bacakları kapalı ama dedi bilemedim değişir mi 🙂
Hifaberra Derya_55 ne güzel tesadüf gelmiş yorumlarda inşaallah öğreniriz hayırlı haberler alırız. Sizin kaçıncı gebelik ☺️
Pinar0503 https://resimyukle.io/r/Lig7BwUunr Banada bakarmısınız 12 haftalığım doktorum net birşey söylemedi merak ediyorum
Hifaberra 2kizanasi hayırlısı olsun canım inşaallah. Burada çok okuyoruz değişiyor diye. Bacaklarını açmadıysa %50 ihtimal var yine. Benim iki kızıma da 16 haftaya kadar erkek dediler kızlarım oldu.
2kizanasi Hifaberra Hayırlısı olsun kızı duyunca dünyalar benim oldu ama değişir mi diye de düşünmeden edemiyorum cevremde de çok var öyle değişen 16 17 gibi tekrar gitmeyi düşünüyorum 😊
Hifaberra Derya_55 benimde iki tane kızım var üçüncü hamileliğim rabbim gönlümüze göre versin inşaallah 🤲☺️💐