Dün akşam üzeri iç çamaşırı baya ıslandı aslında hem ıslanıyor akinti geliyordu onemsemiyordum ama dün ilk defa aktığını hissettim şu geldiğinden emin değildim qslinda ama birde karnım çok ağrıyordu 37 hafta oldum içim rahat etsin diye acile gittik durumu anlattım nst ye soktu sancikin olmadığının sadce minik ağrılarım olduğunu belirtti ama minik Kınık dedi alttan muayene istedi tereddüt ettim ilk kez olacaktı akintimin olduğunu iletti sonra doktorla konuştu pek takipçi yapalım dedi oda biraz ıslandı tekrar bakti alttan ve plastik makara benzer bisey ile bakti akinti geldi tok dedi bu qkimti ama inanılmaz derecede akintin var hakilelleik hormonları tetikler bunu dedi şu degik dedi taburcu etti tahlilleri enfeksiyon çıkmamıştı akinti olması zararlı mı ne gibi sorunlara tol açar bu durumu yaşayan varmi aranizda