Ceylin680 Merikooo benim 53 ilk bebekte zaman hiç gecmez heycan çok olur.bu ikinci bebek su gibi geçti zaman daha dün ilk testi yaptım evde hamile olduğuma inanmadım.simdi 32 olmuş bile bakalım diğer haftaları yasayacaz mi yoksa kısa dönem mi olcak görcez,😜🐣
Gorkemm Merikooo geçiyor geçiyor bana kalsa 2 gün önce 99du ama şimdi kaç oldu diyorum ne ara geçti 99 oldu diye seviniyordum ben en son 😂😂