Benimde o dönemlerde çok ağrım oluyodu ayağa kalkamıyodum lavaboya giderken bile nasıl gitcem diye dusunuyodum. Sürekli bu yüzden hastaneye gittim bende normal dedi kanaman lekelenmen olmadığı sürece korkma dediler. Ama için rahat etsin istersen bı git sor doktoruna