pnremr22 Unlukacar folik asit varmış içinde diofol verdi bana 1 ay onu kullandım sonra buna geçtim geçmez olaydım.
pnremr22 Prensesannesi34 tok karnına içtim canım ama anlamadım ki. Herkese farklı etki yapıyor demek ki
pnremr22 Naneliayran az önce aradım onu yine istifra ettim az önce midesini dinlendirsin içmesin sonra yine içecek diyor
Rengarenkk pnremr22 bence başka multivitamin al, regenesisis son aylara ayır. Mide hassasiyetin geçmiş olur. Ben vinalac kullandım başlarda sonra regenesis aldım balık yağı var diye. Sonradan balık tadı geliyor gerçekten 🥲
pnremr22 Rengarenkk evet yaa ciddi balık kokuyor bu. Yine istifra ettim az önce aradım doktoru kötüyüm diyorum şimdilik içme mideni dinlendirin diyor sonra yine içeceksin diyor mecbur 😔ocean mummy iyiymiş sanırım kokmuyormuş galiba
bluees1207 pnremr22 içinde balık yapı var evet ona hassasiyetiniz var sanırım birde gece yatarken içmeyi demeyin isterseniz hala öyle olursa değiştirir belki doktorunuz ama diğerleri de aynı o şekilde
pnremr22 bluees1207 değiştirmiyor çünkü bi daha istifra ettim az önce aradık sordum bi süre kullanmasın midesini dinlendirsin sonra yine içecek diyor deli midir nedir
bluees1207 Unlukacar bilemiyorum benimde öyle olmuştu kalp atışını duyunca direk değiştirdi doktorumuz bizede multivitamin verdi zaten içinde alınması gereken dozda folic asit var ekstra vitaminlerde var zararı yok aksine faydası var
Rengarenkk pnremr22 vitamin dokunuyosa dayatmanın anlamı yok bence. Ben 28.haftaya kadar bulantı yaşadım. Vinalac önerdi doktorum. İçinde zencefil var bulantınada iyi gelir dedi. Regenesis i kendim öylesine aldım. Böyle koktuğunu bilsem almazdm😅 ziyan olmasın diye dönüşümlü içiyorum
Naneliayran Naneliayran ya bulantı olmasın ne olursa olsun. Benim üç hafta sürdü ama Allahım kimsenin başına vermesin. Şu an ufak tefek şeyler çıkıyor ama hiç biri onun kadar olamaz
Hifanur32 pnremr22 canım aklın varsa o ilacı bırak başka ilaç iç onun yüzünden ilk hamileliğimde doğuma giderken bile kustum o derece bak bı tane tabletten çıkar kes ortadan evden resmen iki gün kokusu gitmiyor o derece iğrenç bisey
pnremr22 Hifanur32 dün resmen psikolojim bozuldu muz yiyim dedim muz balık kokuyor eşim balık kokuyor kafayı yedim. Vitamin alayım derken iyice vitaminsiz bırakır bu ilaç insanı
Yalova77 pnremr22 hamileliğimin 12. Haftasından sonra içmeye başladım onu ama bana herhangi bir yan etkisi olmadı 😊
pnremr22 Yalova77 Allah Allah ya ben dün mahvoldum 😁 daha dedik hayatta içemem onu dedim ya ağlıyordum evin içinde 😁
Meltemkcmz pnremr22 canım senin yaşadığını 18 haftaya kadar yaşadım icemedim ictikce bulantim arttı koku hassasiyetinden dolayı. Doktorumla konuştum o başka bi vitamin verdi vinalac isminde öylelikle icebildim. 18den sorna yine regenesis kullanmaya başladım doğuma kadar devam dedi
pnremr22 Meltemkcmz canım işte doktor beklesin içmesin şimdilik demiş sekreterine ama yine içeceksin demiş canım bilmiyorum ya çok zor yani