4 haftalık hamileyim. Bugün ilk defa doktora gittim ve şimdilik rastgele bir doktor seçmek zorunda kaldım. Aslen Sakaryalıyım ve Lüleburgaza evlendim. Doktorları ve hastaneleri pek iyi bilmiyorum anlayacağınız 😊 Gidipte memnun kaldığınız, güleryüzlü, işinde iyi, normal doğuma teşvik eden bir doktor var mı? Öneride bulunursanız çok sevinirim. Arayış içerisindeyim. (Bir nefes hastanesi - Dr.Hanife Çopur’a gittim bu arada)