OksijenliSu KbrErr Allah yardımcın olsun inşallah canım. 🍀 Vallahi benim ilkinde de olmadığı için bulantı, kusma vs. Nasıl olduğuna dair bir bilgim yok. 🥺
KbrErr OksijenliSu aman aman olmasın Allah korusun :) ilk normal miydi , sezeryan mi ? Yaaa bir de isteyerek mi oldu 🤭 bizimki supriz oldu, kendimi hala hazir hissetmiyorum ne doğuma, ne sonrasina 🙄
Sabinaa12 OksijenliSu tebrik ederim Benim çok mücadileden sonra ilk gebeliyim 4 hafata daha inşAllah sağlıkla dünyaya getirü bilirim🤲
OksijenliSu KbrErr İlk normal doğum oldu çok şükür. 🙈 Vallahi 2.si sürpriz oldu gerçekten. Ama bakalım nasıl olacak hiç bilmiyorum.
Minigim38 OksijenliSu benimde uygulamada bugün 5+2 yaziyordu ilk muayenemi oldum 4+4 e düstüm sanırım degisiyo
KbrErr OksijenliSu Benimde normaldi. O doğum sancilarini ve doğum anını düsündükce daral geliyor bana 😂 ama hala normal dusunuyorum 😂 Birlikte buyuyup giderler iste boyle avutuyorum ben kendimi. 🤭
OksijenliSu KbrErr buyuyup giderler iste boyle avutuyorum ben kendimi. 🤭 Al benden de o kadar valla 😅😅😅😅