Kızlar ilk defa bacağımın arka kasına kramp girdi. 15 dk boyunca hareket ettiremedim ayağımı. 21 haftalık hamileyim ilk defa böyle bi kramp ağrısı gördüm. 3 gün geçti üzerinden sanki kasım yırtılmış gibi ağrıyor ayak bilegimi hareket ettirdigimde. Uyurken bi anda krampla uyandım. Sizde de oldumu kramp olduktan sonra ağrısı ne zaman geçti.ögrendigim kadariyla magnezyum eksikliğinde oluyormuş. Magnorm tablet kullanıyorum ve soda içiyorum gun de 1 tane. Sizde durumlar nasıl