Cey8Cey Adaryona bende aynı durumdayım canım 6+2 de gittim keseyi gördü bebeği göremedi, 13 gün sonra gidicem tekrar bakıcak bebek yine yoksa boş gebelik dedi. Ama herkes 9. Haftaya kadar beklememi söyledi belki oluşabilirmiş.
Busra_05 Adaryona ben 6+5 te gittiğim de doktor bana bebeği besleyen yolk kesesi oluşmuş ama bebeği göremiyorum henüz dedi sonra ben kalp atışını dinlemek istedim vajinal ultrason ile bakti çok az bı şekilde duyuyorum kalp atışını dedi ben burda sorduğumda herkes zaten 8. Hafta da duyuluyor kalp atışı daha zamanı felan var dedi yani olabiliyormuş galiba öyle şeyler
Ozzggeee Adaryona Bence kesede bebek var gibi. Sağ köşede nokta gibi birşey var ya o. Benimde aynı şekilde çıkmıştı ilk gittiğimde. Doktorlar garanti olsun diye hemen bebek var demiyorlar bence
Adaryona Ozzggeee bende gördüm o noktacığı ya doktor kesecekler oluşmaya başlamış ama daha bebek yok dedi
Zuzu04 Kötü düşünmeyin doktorlar her zaman olasılıkların en kötüsünü söylerler geç döllenme olabilir. Ama tabiki kesin vardır diyede umutlanmayın Allah hayırlısını versin