Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 37 haftalığım doktorum muayene de boynu na 1 tur kordon dolanmış dedi zararı olur mu acaba bidaha kontrole 1 hafta sonra gidecem o zamana kadar sıkıntı olmaz mı başına gelen var mı acaba ilk dogumum yardımcı olur musunuz
Gmzeucr Mlkbrn bebek hareketlerini dikkat edin normalse sorun yok demektir genelde kordon dolanması olabiliyo sorun teşkil edicek olsaydı doktorunuz bilgilendirirdi illaki sizi
gamzosgamzos Mlkbrn 29.haftadan beri 2 tur kordon dolanık bebegime 33+5 iz cok şükür suanlık bir sorun yok ama haftalık takip ve nst istiyor doktorum birde hareketler cok onemli diyor
Denizvegokyuzu Mlkbrn 35 Haftadayiz son bikac kontrolde bebeğin boynunda kordon duruyordu. Müdahale edilme sansi yok malesef 🤷🏻♀️ doktor sadece hareketlerini gözlem altında tut dedi. Genelde bı sorun yaratmiyormus. Sıvının içerisinde her yerinde. Kordon geçiyor zaten dedi. Bazen doğduktan sonra farkediliyormus kordonun biyerlerine dolandigi 😇
SunnyG Bazı doktorlar kordon dolanmasını anneye söylemiyoruz bile diyor. Çünkü o an müdahale şansı yok, mecbur He şekilde doğum beklenecek. Ayrıca ikiye kadar dolanmalı sorum değil diye biliyorum.
Mlkbrn Gmzeucr hareketlerini ara ara da olsa hissediyorum ama doktorum dolanmış diyince korku sardı eltimin de olmuştu onu direk doguma aldılar
Mlkbrn gamzosgamzos bende hareketleri azda olsa hissediyorum ama kordon dolanmış diyince korku panik sardı beni bide bana tekrar 1 hafta sonra gel dedi 1 haftada hadi daha çok dolanır sa diye korkuyorum sizde hareketler nasıl nasıl hissediyorsunuz acaba
Mlkbrn Denizvegokyuzu hareketlerinde nasıl takip ediyorsunuz peki ben bazen ara ara da olsa hissediyorum ama eskisi gibi sık sık degil
Gmzeucr Mlkbrn eltininki risk oluşturuyodu demekki ya hateketleri azalmıştır yada gelişimi durmuştur kilo almıyodur büyük ihtimal ondan almışlardır direk skı takip yapılıyo böyle durumlarda merak etmeyin Allahın izniyle bişi olmaz bebek hareketlerindede yemek yediğinizde yada tatlı şeyler yediğinizde uzanın 10 hareket sayın 1 saat içinde tamamlanır diyolar doktorlar genelde 15 20 dkkada yapıyolar o hareketi ediyosa zaten bi problem yoktur
gamzosgamzos Mlkbrn korkma canım bir haftada Allahın izniyle birsey olmaz doktorum en az 2 saatte 1 tekmr istiyor ama benim kızım daha hareketli çok şükür ama senin haftan daha ileride belki benim kadar fazla hissetmessin yeri daraldıgı icin
Denizvegokyuzu Mlkbrn son haftalarda yeri azaldığı için de hareketleri kısıtlanıyormuş zaten. 2 -3 saat dedi doktor bana herhangi bir hareketini hissedemezsen gel bı bakalım dedi 🙂