Hilalekcik 39+4 olduk ama hala bi belirtimiz yok.hareketleri azalınca bisey olucak korkusu sarıyor içimi.Gelmesini kolaylastırcak onerebilceginiz bişeyler varmı arkadaslar 🙄
Hilalekcik Sukranerolkaradag hergün hurma yiyorum,plates topunda hareketler yapıyorum ama ses soluk yok 🙊