Kızlar eşimin testi pozitif çıktı bende temaslı sayildim 5 aylik hamileyim 6.aya giricem hiç aşım yok eşim ile yakındık pazarda evdeydi bana gecme ihtimalli 100% daha önceden korona geçirdim ama bir sene falan oldu korona olanlar ne kullandiniz napmam gerekiyor bebegime bir zararı olur mu