Merhaba güzel anneler oğluşum olacağını öğrendiğimden beri acaba adı ne olsa diye düşünüyorum. 1 tane kızım var adı Duru Ravza ona uygun da olsun istiyorum aslında başta cinsiyetini bilmeden kızsa şu şu olur diyordum ama erkek olunca pek bir isim gelmedi aklıma. Bende sizlere sormak istedim varmı bana önerebileceğiniz güzel farklı isimler. 💙🤗