minikprensess ben 2. Trimester da kanal tedavisi ve diş dolgusu yaptırdım. Hatta diş tellerim vardı sürekli dişçiye gidiyordum. Önce kadın doğum doktorumdan izin aldım, kanal tedavisi çok uzun sürdü hatta, 50-60 dakika 4 köklü bir dişmiş doktor çok uğraştı, sürekli beni kontrol etti işlem sırasında, dolguda da çok zorlanmadım. O doktorum da çok ilgiliydi. Şu an 37+2 deyiz bir sıkıntımız yok, diş tellerim çıktı iç teller takıldı bir sürü dişle ilgili işlem yaptırdım ben. Kadın doğum Doktorunuza danışın sürekli ağrı çekmektense tedavinizi olmanız daha mantıklı. Yoksa sürekli ağrı kesici felan iç daha kötü oluyor