ftmaozdmr bazıları çiğ sütten bazıları kaynamıs sütten yapılıyor ama tazeyken biz hiç yemeyiz annemlerin inekleri var peyniri kaynatarak yaparlar ama yumuşak tazeyken kızartarak yeriz 1 hafta sonra kahvaltılık olarak yiyiroz taze peynir zararlı derler bilmiyorm bende