Gmz34- Perşembe olacaktı sancılarım varmış ama ben hissetmiyorum doktorda bekleyemem alıcaz dedi.38+1 deyim.Spinal sezeryan olucam 4 gibi.Hiç hissetmiyorum sancı vs 🥺🤲🏻🤲🏻
butterfly35 Gmz34- ayy şükür Allahım kavuşturuyor sizi. Bana da dua eder misin ismin Gülçin 🌷♥️ riskli bi gebelik geçiriyorun duaya ihtiyacım var 🤲🏻