39+4 haftalığız Dün akşam 8 den beri belimde kasıklarımda ağrı var bir ara belim geçti ama kasıklarım ın ağrısından gece uyuyamadım. Belim hafif hafif ağrıyor. Yoğun sarı akıntı gelmeye başladı. Yarın doktor kontrolüm var sizce doğum belirtisi mi kızlar