Pemberuya SeldaEroglu @Leylasiva21 7 haftaligim kızlar Bugün tam 7 haftalık oldum progestan iğne kullanıyorum onu vuruldum hemşire kahverengi leke normal falan dedi ama işte
Oyku3005 Pemberuya benimde o haftada olmuştu yerleşme kanamasıymış progestan kullandım bende tutunsun diye şimdi 29+2haftalığız🤗inşallah bi sorun yoktur doktorunuza danışın
Leylasiva21 Pemberuya kahverengi leke bende de olmuştu Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 dikkat edin
SeldaEroglu Pemberuya ben 12.5 haftalik korkma bende kullaniyorum progestan ic kanama var diger hamileligimdede ayni sorun vardi simdi 9 yasinda oglum bu hamileligimdede tekrarladi
Pemberuya Rosea cumartesi günü kan geldi canm adet kanı gibi sonra doktorum ilde acilen yanına gittik kanama alanların var ama bebek iyi dedi
SeldaEroglu Icini ferah tut ayni kanama bendede oluyor ama doktor dusuk tehliken 100de 5 dedi kanamada icerdeki kani vucudun disari attigi icin oluyo dedi
SeldaEroglu Pemberuya 11 kaftalik ken gittigimde banada olumli konusmadi canim ama 1 hafta sonra tekrar gittim hersey yolunda dedi bide şöyle birşey ben spiral takılı iken hamile kaldim dusuk riski cok yuksek demisti
Pemberuya SeldaEroglu Ay ilk kez duydum bunu. Çok geçmiş olsun ne diyelim ki nasiplerinde varsa muhakkak yaşarlar 😔❤️
SeldaEroglu Pemberuya evet canim veren Allah alacak Allah nasibimizde varsa sag saglim aliriz insallah kucagimiza