Shnbetul 27haftalığım dönmeye çalışırken uyanıyorum, sol göğüs kafesime bişey baskı yapıyodu zaten 1haftadır o ayrı uyandırıyodu gece, şimdi sağ göğüs kafesimede baskılar başladı, wc için ayrı uyanıyorum, midem yanıyo ona uyanıyorum... uyuyamıyorum açıkcası :)) ama doktor normal olduğunu söylüyor. Bide sabah kalkıp işe gidiyorum düşün artık halimi :)