Merhaba kızlar, 37.haftamdayim bir - iki gündür sarı-sumukumsu akıntım var . Doğum yaklaştı belirtisi olabilir mi ? Yoksa nişan olabilir mi ?Gerçi nişan da hafif kırmızı renkte olabilir diye okudum ama bir sizlere de sormak istedim.Bu haftalar da akıntısı artan vs var mı ?Cuma günü kontrolüm var.