atak13 İnanın ben de benzer düşünceler içindeydim ama kendinizi rahatlatmaya çalışın. Demesi kolay yapması zor bir şey ama kendimce sonuç çıkardığım bir şey varsa o da doğuma ne kader rahat girersem her şeyin o kadar kolay geçeceği. 1-2 sn bir şey zaten geçip gidecek diye odaklanmaya çalışın. İnşallah kolayca geçip gitsin 🙏🏻