Adetime 3 gün varken dün kahverengi akıntı gibi leke geldi sildikçe bugün tamamen bitti adet sandım ama değilmiş belime karnıma ağrı giriyor arada şimdi adete 2 gün var test yapsam çıkar mi acaba idrarda bilenler yardımcı olabilir mi daha önce bir kaybim var