Ayseport Kızlar 8 haftalık hamileyim idrar yollarımda enfeksiyon çıktı sizler de oldu mu ilaç kullandınız mı tehlikeli bi durum mu 🙁
Nazife86 Ayseport bendede türkiyedeyken çıktı tatlim 5-6haftalik hamileydim antibiyotik verdi bi kullanımlık geçti.
Nuuurrr Ayseport 26. Haftamdayım bende de çok sık olur doktor kontrolunde kullanıyorum sıkıntı olmuyor çok şükür
ikizlerimveannesi Ayseport hiç geçmiyor ki 😏 ilaç kullandım biraz geçti sonra geri başladı doktorum en son böbreklerden şüphelendi nefrolojiye gönderdi çok şükür bir şey çıkmadı ama enfeksiyon hiç geçmiyor