55busrayayla çok acılı ama bir yandanda çok güzel bir duygu
2cm açıklıkla kendi ilimden başka ilçeye sevk edildim doğum doktoru korana olmuş geldiğimde hafif ağrılarım vardı tekrar acikligima bakılıp yatisim verildi ne yemek ne içmek yok dediler yattim sürekli nstye ve açıklığa bakmaya geldiler gelen elini soktu giden elini soktu ebeler harcnde stajyerler vardı onlar da aynı seklde sürekli olctuler ama bir türlü acikligm yukselmedi 1gun o seklde yattim 2gun sabah bakıldı hala aciklida farklılık yok suni sanci taktılar yavaştan aksın diye acmadilar fazla düzensiz ağrılarım vardı sürekli ara ara girip arar ara gidiyordu öğlene kadar by seklde gelen giden oynadı durdu sürekli benmle sonra sanci serumunu bir açtılar ben ağrıdan deliye döndüm ağrım var ama nstde ağrı çıkmıyor neyse sonra acilmam olsun diye yatağa kenarından tutup oturmaya başladım yürüyüş yaptim ama hala yok saat 4 oldu doktor geldi muayene etti 8 e kdar bekleyelim sonra dinlendrlm dedi tabi o geçen zamanda gelen giden hemşire Altan muayene etti sonra bağırsakları temizlensn diye loan verdi o arada hem sanci serumu takılı hem de bi yandan onunla uğraşıyorum yanıma kimseyi almadılar refakatçi 7ye kadar hersey yolundaydı taki o saatej sonra sancıları siklamaya başladı ben sancim.var diyorum doktor nstde göremiyorum diyor Altan muayene ediyor 10 dakikay bir neyse saat 8 e geldi ve o beklenen an nstde de bebegn kalp atışlarını düştüğü görülmüş riske atarsan yarın devam edicez dediler ama skbti olablr önerim sezeryan dendi nalicagimi bilemediğim o an çok.korktum sezeryan olmak istemyordum ama nasip öyleymiş derken esim ve ailemle konsp bi karara vardık zaten varmasakta buna mecburdur sezeryana alındım 830da 10 30 ciktim ama o ilk aglayisini kokusunu duyduğum hiçbir acıya değişmem fakat sonrası zulüm suaan o uyurken ben yazıyorum arada mizildiyor sütüm daha inmedi meme uçlarım fazla yok yiyecek hala verilmiyor benim gaziım çıkmadı
Yürüyüş yapıyorum bol bol ama hala bir sonuç alamadım allahin izniyle bebekte yarin sarılık çıkmasa taburcu oluyorum yani hamilelik bittii annelik başlıyor ama demem suki asla ve asla suyunuz veya nisaninuz gelmeden hastaneye gitmeyin ben çok pişmanım 👍