Berf123 Haftada bebeginin hareketlerini hisseden varmı? Hisseden neresinde hissetti ben baya asagılarda hissediyorum normalmi acaba? Birde bu haftalarda uyurken sıkıntı yasayan varmı? Basenlerim agrıyor belim agrıyor cok zorlanıyorum uyurken simdiden
Elif9292 Berf123 Bende tam rahmin ustunde gobegin baya altinda ortada hissediyorum benim cinsiyeti kiz sizin nedir
Deletedmom727271 Aşağıda hissetmen normal canım bebek büyüdükçe yukarı çıkar bazen yine kasıklarında da hissedebilirsin yine 😊
Elif9292 Genelde kizlar asagida erkekler ise gobegin oldugu yerde hareket edermis dogrumu acaba hic oglum yok bilmiyorum 3.kizim olucak