beyzanuruzumcu8087 Bugün öğrendim cinsiyetini erkekmis temmuzun 10 doğum dedi allahim yardımcimiz olur inşallah 🥰🥰❤️
Siracinannesi beyzanuruzumcu8087 şimdi bende detaylıdan geldim oğluşum olucak benimde 😍 hiç birşey almamıştım cinsiyeti değişir belki diye ama net gördük değişmemiş artık yavaş yavaş alışverişe başlıcam 🥰 bizimde 6-12 temmuz arası inşallah doğum 🙏
Arelarven1 beyzanuruzumcu8087 23+1 hafta 4 temmuz dedi doktor bizimde erkek. Sağlıcakla gelsin yavrular 🥰
cgdmvcl7495 Nasıl kıyafetler aldınız kızlar minik olacağı için ben hep uzun kollu alıyorum sıcak olacak ama üşür diye umuyorum 🤷🏼♀️
Nill2 cgdmvcl7495 Genelde ben hep body aldım çıtçıtlı uzun kısa kollu 🥲 yeni doğan üşür yazın ortasıda olsa. Ama bi kaç ay sonra zaten yaz biticek 😌 kışlıklardan devam edicez hep. Çok yazlık almayın bence. Arkadaşım en çook body alın dedi. 🌸
Okaasan Merhaba benim de bebeğim Temmuz’da doğacak. Kıyafet konusunda ben ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ilk hamileliğim. 3-4 parça bir şey aldım 3 gün önce cinsiyetini öğrendikten sonra hevesim geçsin diye başka da bir şey almadım ☺️ Ama ben kısa kollu şeyler almayı düşünüyorum yani çocuk nasıl alışırsa öyle gider galiba 😅
Meldaa55 Temmuz sonu dogumum insallah prensesim olacak 2. Hamileligim cok kalin seyler almayin benden tavsiye sadece 10 gun uzun kollu giydirdim ilk cocugumda gerisi hep sifir kol zibinla yaz boyu boynunun altlari bile pisik oldu oglumun sicaktan
designermom Ben de 23+3 um herseyini kısa kollu ip askıli zıbın aldım arkadasim da temmuzda doğum yaptı asiri sıcaktan bisey giydirmiyorsun demişti zaten mantıken de yazın en sıcak dönemleri olduğu icin hep yazlık tiril tiril şeyler almayı tercih ettim ben Eylül bile sonbahar olmasına rağmen epey sıcak geçiyor artik
ozlem-t Temmuz 22 de de benim gözüküyor, yarın detaylımız var. Bence zıbın-tulum idare eder bizi. 3 ay sonrası sonbahar-kış. Yazlıklarınızı 1 yaş-18 ay arasında almak mantıklı. Kazak yelekler büyük olmalı 3-6-9 ay civarı. Hava sıcak olacak.
cgdmvcl7495 Evin içi yazın bile serin oluyor valla ne yapacağımı bilemedim ne alsak hemen ardı kış zaten 🤷🏼♀️🤦🏻♂️
kckelf123 cgdmvcl7495 yarım zıbınlar uzun zıbınlar ince ince patikli altlar tercih edebilirsin canım bende o şekilde aldım ince pamuklu aldım yarım kol aldım sıfır hiç almadım canım temmuz benimde ☺️
DerinKoss beyzanuruzumcu8087 Benimde bugün itibariyle 22+2 🥰 Sağlıkla gelsin bebişlerimiiz canım ,😇👼👼
EbruuuAygul Bizimde inşallh doğum 25temmuz 🌸zibin ve tulum ilk 3ay işimizi görür çok kalin olmasın yazlık tiril tiril e bebekte ve lcwde çok guzeller var aldım ben prenses kızıma sonra zaten havalar soğuyacak