Mavidunyamm Şimdi kontrolden geldik. Doktora bulantım yok hassasiyetim yok neden diye soruyorum. Ne güzel daha ne istiyorsun kussan yemek yiyemesen daha mı iyi diyor. Daha önceden bir düşüğüm var. Sağlıklı olsun oluk oluk kusmaya razıyım diyorum☺️ Hangisi acaba merak ettim. Geçen hafta check up yapıldı bütün vitamin değerleri vs iyi çıktı.