Sedagulmez58 Çoğu sabah uyandığımda karnımın bazen sağında bazen solunda bazen ortasında bi sertlik oluyor. Ayağa kalktıktan sonra geçiyor ama yatarken yanlış birşey mi yapıyorum öyle oluyor bilmiyorum. Yoksa bu durum normal mi acaba🙄 yaşayan var mı aranızda
superstar_00 Sedagulmez58 Bende de aynı durum söz konusu oluyor siz sağa dönünce bebek sağa gelip duruyor sola dönünce bebek sola gelip duruyor demisti hemşire arkadaşım orayi ovdugunuz zaman o toplanma hissi yavas havas açılıyor
superstar_00 Sedagulmez58 hatta bana gerçek gebelik sorunlarıyla tanışmaya hoşgeldin diye latife yapmıştı 😊
gamzeozer16 Sedagulmez58 bendede sanki bişeyler oluyor ama tam anlamıyla hissedemedim bebişi ikinci hamileliğim bu ama tam harekete geçmedi herhalde😄😄😄😄
Sedagulmez58 superstar_00 evet canım ovuyorum bazen açılıyor gerçekten. Bebeğimi böyle dokundugumda sert bi şekilde hissetmem için erken mi acaba diyordum bende. Yada yatarken bi zarar mı veriyorum diye düşünüyordum. İçim rahatladı teşekkür ederim 🤗
Sedagulmez58 superstar_00 bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınız mı 🤗 yoksa sadece benimki gibi sertlik mi oluşuyo
Sedagulmez58 gamzeozer16 bende hareketini hissetmedim daha canım. Sadece sabahları bebeğimin bir köşede toplandığını karnımın sertlesmesinden anlıyorum
superstar_00 Sedagulmez58 Az önce tekrar doktoruma sordum doktorun yazdığını aşağıya yapistiriyorum😊 “Teşekkür ederim. Bu kadar detaya girmeniz ve bunları bir hastalıkmış gibi kendinize sorun etmenize gerek yok 😊 hepsi normal durumlar.”
Sehnaz34 Sedagulmez58 benim ikinci gebeliğim ve hareketlenmeye basladıgından beri içimde çok minik nokta hereketler zaten hissediyordum ama gecen hafta yani 16 haftalıkken tam olrak sert bir tekme ile tanıstık 😂. Sertliklef bende de oluyor onlar çok normal bebek herker ediyor 😂❤️😎
Sedagulmez58 Sehnaz34 benimki hareket gibi değil kuzum. Bebek orda toplanmış duruyor gibi. Tekme falan yok yani. Sadece karnımın bi bölgesinde sertlik
Sehnaz34 Sedagulmez58 tamam bebek orda duruyor bazen o şekilde sertleşme oluyor ama yinede doktoruna Danısman da fayda var tabii
Sedagulmez58 superstar_00 ilk gebeligim olduğu için takıyorum kafaya galiba 😂 neyle karşılaşacagimi bilmediğim için. Çok sağol canım gerçekten
Nurmetozz Ben tam kasıgımda bazen pıt pıt bi atış hissediyorum o bebeğimmi acaba. İlk gebeliğim ve karnım çok gergin