Sabibo Kızlar Merhaba, 8 haftalık hamileyim. Progesteron hormonum 11.2 olmalı iken, 1.08 çıkmıştı. İlaç ve iğne tedavim devam ediyor. Şimdi aniden sol kasıkta şiddetli bir ağrı başladı. Kanama ve lekelenme yok. Fitil kullandım yaşayan varmı?