Havvauslu benim kadinin yaşadığı ile ilgili bir durumu yadırgadığım yok ısrarla anlamıyorsunuz gerçekten. Kadına şiddet konulu bir film çekilecekse daha farklı içerik olmalı diyorum. Defalarca affettiği eşi tarafından öldürülen bir kadının hayatı değil. Bakın g.kore de Hindistan’da kadının değeri yoktur. Kadına şiddet doruk noktadadır tecavüz olur doğru düzgün ceza almaz erkek vs ama toplum bu yönlerini aktivist senaristler ve yapımcıların çektiği filmler ile törpüledi. Neden g.kore filmlerinin ekseriyeti mükemmel erkek harika bir şekilde kadınını sever, korur, üzerine titrer vs çünkü o toplumdaki erkekler böyle değil, onlara alın böyle olun der gibi bir imaj çizerler. Ancak bizim turkiyede saçma sapan hala daha dram üzerine dram yazarlar tek dertleri millet ağlasın reyting alalım. Bergen hanımın hayatı kime örnek olabilir kime ders olabilir? Sadece dram çıkar buradan. Ben isterim ki belgenin hayatı üzerinden bol ağlamalı film yapılıp ciğerimiz söküleceğine şiddet gören bir kadının her yolu denemesi güçlü durması hak hukukun yerini bulması vs böyle filmler yapılsın. Film sektörü düşündüğünüz kadar basit değil toplumu değiştirmenin en köklü yoludur hatta. Bu filmden sonra o halis denen yaratığı alıp idam mi edecekler, hayır. Filmin tek kazancı suç işleme potansiyeli olan vicdansız erkeklere örnek olmak kimse kusura bakmasın. Tecavüz sahnelerini bile gözümüze soktular yıllarca 10 sene geçmeden yolda yürüyemez hale geldik şimdi de kezzapci manyaklarla uğraşırız artık. Biz kendimizi eleştirecek durumda değiliz o kadar gelişmiş ulke olamadık biz ancak filmler aracılığıyla doğruyu anlatabiliriz. Sonra geçmişe dönüp eleştiririz önce medeniyeti öğrenelim de