Elly20 Selamlar, biz bugün 12. Haftamıza giriş yaptık sağlıkla çoook şükür. 12. Hafta da olanlar nasılsınız neler hissediyorsunuz? Sizde de birazcık göbekler cıktı mı🙈
HilalEyce Elly20 yarın 13. Haftaya giriyoruz minnak bir göbek çıktı gibi rahat geçiriyor şimdilik mide bulantım oluyor arada iştahsızlık oluyor hepsi bu hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😌
HaticeElmas Elly20 11+5 bizde benm düşük tehlikm vardı her hafta iğne vurldm çok şükr dün bitti dha iyiyiz artk yavaş yavaş büyüyorz biraz miğde bulantılarmz var ama oda azaldı dha iyiyiz şu an
Havvauslu Elly20 12+2 deyiz bizde bugün kontrolümüz vardı şiddetli ağrılsr cektim sürekli birden acı girip kitliyprfu sürekli tansiyonum düşüyor gibi hissettim gögsum kafam kadar oldu 😂 cinsyet belli olmadı ama sağlıklı olduğu için çık mutluyum hiç üzülmedim sırt agrısı çok oluyor agrı o kadar çok oluyor ki korka korka giyittim doktora allahtan hiçbir sorun yok
dezgi Elly20 12+4 aşırı derecede hamile göbeği var herkes erkek diyip duruyor tam olarak top yutmuş gibi 😃
Selda0835 Ben bugün 2li test yaptırdım düşük tehlikem vardı düzeliyor şükür bebişim hareketlerini görüyom heyecan veriyo göbeğim normalde de vardı o yüzden ona bişey diyemicem çok fark yok gibi
Anne88 Selda0835 canm ikili test için hangi bölümden randevu alabilirim bende 11 haftaligim da haftaya almam gerekiyor sanırım
Usnac1995 HaticeElmas fiyatları sordunuz mu bna 800 dediler ve yanlış çıkma ihtimali çok yüksek diyolar kafamın karışmasını istemiyorum. Ama herkes yaptırınca da axaba mı diyorum 🙂
Usnac1995 Bizdee 10+3 henüz🙂 ikili yaptırmayı düşünmüyorum. Göbüşte çıkmış sayılmaz. Hatta kilo vermişim
Selda0835 Usnac1995 ben 320 ye yaptırdım eğer risk görünürse kesin sonuç için yapılması gerekeni yapıp önlem alıyorlar
HaticeElmas Selda0835 ben normalde özele gidiyorm özel hastendeki doktormda devlete gitti şmdi özeldn bqşka doktora randevu aldm ama devlete mi gitsem diye düşünyrm doktormdn da çok memnndm
Selda0835 Usnac1995 ben İzmir Çankaya tıpa gidiyorum önlemlerle ilgili bilgim yok ama bugün sordum 2li test kesin sonuç vermiyormuş diye doktorda risk belirlenir kesin sonuç veren diğer işlemleri yapcaz dedi
Usnac1995 Selda0835 işte bende bu yüzden kararsızım. Detaylıya ne olursan olsun giricem mesela. Ama ikili de hem müdahale yok hem yanlış çıkma olasılığı yüksek. Hiç yaptırasım gelmiyor
Selda0835 Usnac1995 yani sende haklısın bende kararsız kalmıştım ama sonra eşimde yaptıralım dedi yaptırdık nasip artık
despina234 Merhabalar. Ben de 12.haftamdayım. Artık bebek belli oluyor sanki kıyafetlerde 😊 kızımda ilk bebek diye herhalde hiç karnım çıkmamıştı 6.aya kadar. Şimdi ise belli 🥰
Selda0835 despina234 ne güzel ben kilolu değilim ama göbeğim vardı o yüzden şimdi ayırtedemiyom ama Bi tık belli sanki
Selda0835 HaticeElmas devlette sıra almak randevu almak zor oluyo eğer maddiyattınız el veriyorsa özele gidin en azından en ufak şeyde mesaj atınca bile dönüyorlar bende çok düşündüm devleti ama bikere kadın doğuma gidip randevum olmasına rağmen bayağı beklemek zorunda kaldığım için vazgeçtim
Selda0835 Selda0835 ayrıca ücrette iyimiş sizin ben muane için 160 veriyom testlerde bir çok özele göre daha uygun