FKHA Kızlar kahvaltıyı kaçta yapıyorsunuz erken yapmak en iyisi ama gece uyuyamayınca geçe kalıyor bebek için sorun olur mu 😞
ruya92 FKHA bende sizin gibiyim bu aralar kahvaltı geçe kalıyor ama arada çok aç kalmıyorsanız bir sorun olmaz doktorum o kadar kasma demişti bana 😂 ama kahvaltıda mutlaka yumurta peynir tüketin bebiş için çok besleyici bunlar 😇
yasemin_- FKHA suan tam olarak yeni uyanmış olmam birlikte kahvaltı yapacağım 😁 ve genelde de öğlen uyanıyorum kahvaltı yapıyorum
Ayfa_1 Ben de aynı şekilde kahvaltım çok geç kalıyor hep kafama takılıyor acaba sorun olur mu diye sabah 9 10 gibi uyanıyorum kahvaltıya oturduğumda 12 ye gelmiş oluyor saat niye anlamıyorum :)
Deletedmom727271 Uyanınca hemen kahvaltı yapabilen insanlardan değilim ben her zaman böyleydi. Uyandıktan 1 2 saat sonra yapıyorum 😂
uraz_ve_annesi- Ya benimde hep bu saatlere kalıyor kahvaltı gece asla uyuyamıyorum uykum olsa bile olmuyor sabaha kadar oturuyorum neredeyse acaba gebelik le alakalı bişey mi bu, yoksa benimle ilgili mi
FKHA uraz_ve_annesi- aynı bende öyleyim gece uykum var esniyorum ama bir türlü uykuya dalamıyorum neden bilmiyorum ama benim eskiden böyle olmazdı hatta hep erken uyurdum hamilelikle birlikte oldu 😞
Zynp44 FKHA hamdolsun iyiyiz kilomuzda iyi en son 29+5 de gittik 1300 gr iyiydik yani 32+5de tekrar muayenem var. Birde ben sigara kullanıyorum bu son iki aydır çoğalttım da 😢 rabbim bebeklerimizi korusun.
FKHA Zynp44 masallah insallah hep iyi olur rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Sigara konusunda üzüldüm keşke bırakabilseniz 😢 bende kullanıyordum hamileliği öğrenince bıraktım şükür darısı size insallah 🙏🏻