BanuA maalesef doktor var, doktor var, bana da hep itici olanları denk geliyo insan bişey sormaya korkuyo, karar vermemi istiyorlar veriyorum amniyosentez istemiyorum diyorum boşuna mı geldin buraya diyorlar napalım bizimde böyle şeyler yaşamamız gerekiyormuş demekki.