Şimdi hamile bayanlar bir kaç soru soracağım bizim sıpa cinsiyetini göstermiyor (14+4) bu yüzden geleneksel yöntemle annelerin ne hissettikleri aşerdikleri şeylere göre cinsiyet tahmini bulunmak istiyorum kendi kendime 😂
1- Hamilelikte ilk haftalarda kese şekliniz neydi? (yuvarlak/ fasulye şeklinde)
2- En çok ekşi mi tatlı mı aşerdiniz?
3- Bebeğinizi sağda mı solda mı hissettiniz?
4- Çin takvimine göre ne çıkıyor?
5- Karın şekliniz yuvarlak mı sivri mi?
6- Cinsiyetiniz net olarak ne?
Cevaplarınız benim için önemli 😂🥰