Kızlar ben aylardır gebe kalmaya çalışıyordum , Hatta adetimden 4 gün önce de test vermiştim 0.9 çıkmıştı yine hamile değilim diye üzülmüştüm . Adetim gecikince, test versem mi vermesem mi diye kararsız kaldım bu ay, geçen ay da gecikmişti . Ümitsiz bir şekilde test yaptım pozitif çıktı . Siz de asla umutsuz olmayın lütfen, ben bu ay ilk kez hiç stres yapmadım, hatta adetim geciktirince bile takmadım amaan değilimdir diye . 4 gün adet gecikmemde test verdim . İnşallah siz de alırsınız güzel haberleri 💓💓💓 Bu arada ben bu ay balparmak propolis karışımı kullandım sıcak suyla karıştırıp . Belki faydası olmuştur bilemiyorum😇