cnn34 22 haftalık gebeyim arada karnımın içten toplandığını hissediyorum o sıra dokunduğumda çok sertleştiğini hissediyorum ama o sıra hiç ağrı vs olmuyo sizce bu tehlikeli bişey mi yaşayanlarınz oldu mu
Semaan cnn34 her gebelere oluyor canım o ilk gebeliğimde olurdu şimdikinde arada oluyor normal yani ben yorulursam yada koşarsam hızlı yürüyüş falan hemen toplanıyor yine doktoruna sor canım
cnn34 Kbramsa bende kullanıyorum canım 18 haftalıkken doktor ultrasonda kasılmalarm plduğunu gördü magnezyum verdi tadı kötü diye iki günde bir içiyodum artık düzenli kullanırım