yaren_blna inanç mendilcioğlu ve mehmet şimşeke gitmiştim. Yılbaşı öncesi ikisininde muayene ücreti 700 tl idi. Ocak ayında zam gelmiş sanırım. Antalyadaki en iyi ultrason cihazı İnanç hocada dedikleri için kendisine gitmiştim. Ama iletişim şekli, yaklaşımı hiç hoşuma gitmedi. Her ikiside 45 dakika civarı sürdü renkli fotoğraf veriyor. Görüntüleri mail ya da whatsapptan gönderiyorlar. Bi daha Antalyada detaylı ultrasona gitmem gerekse mehmet hocaya giderim kesinlikle.