Yaprakdokumuseverrr Gidenler memnun kaldınız mı? Şuan tepeden tırnağa 2.000₺ miş baya iyi. Eskiden başka yere gitmiştim memnun kalamadım
Fatma-onal Yaprakdokumuseverrr ben hamile kalmadan önce gidiyordum dökülme oldu 3 kere gittim 4. Ye giderken hamile olduğumu öğrendim devam edemedik tabi gebelikten sonra devam edicez dökülme vardı giderken ama şu an hiç gidilmemiş gibi tüy çıktı
Yaprakdokumuseverrr Fatma-onal acaba seansları tamamladıktan sonra gebe kalınca yine eski haline gelir mi
Brnaebu Yaprakdokumuseverrr kullandigi cihaz onemli ben alexsandirite kullanilan cihazla yaptirdim 6 yil önce tüm vucut 2.hamileligim ve cikmadi tüyler cok memnun kaldim.buz lazer veya digerleri bence iyi degil onlarda cikiyor geri.cogu arkadasim memnun degildi ama ben hic sikinti yasamadim dilan polata degil tabi baska yere yaptirmistim.
Yaprakdokumuseverrr Brnaebu bende bacaklarımı buz lazer yaptırmıştım geri çıktılar gerçekten 🙄 bunların cihazları ne bilemiyorum
Brnaebu Yaprakdokumuseverrr sorabilirsiniz cihazi.diot lazer,buz lazer vs onlarda cikiyor genelde.yoksa şu degisen hormonlar yuzunden benim hadi ilkinde cikmadi 2.de cikardi ama cok sukur misss