Merhaba her kes . Benim 11 gün önce korona olmuş . Şuan 8 hafta 5 gün hamileyim . Hiç kimse oldu mu korona hamile zaman ? Ben çok korkuyorum . Sonra problem olacak mı acaba bebek. Kusura bakmayın , belki çok tam yazmadım , çünkü yabancı . Korona sonra çok problemler başladı . Mide . Öksürük . Yemek yeme olmuyor . Çok yoruluyorum .