Sinemkilicin yani canım 2.5 haftalik gebesinn tabi kanda cikar bu normal ama bende su ana 2.5 haftadlik hamilelikte bir kese oldugunu ne duydum ne gordum erken dollenme desen 1 hafta erken dollendj diyelim o zamansa 3.5 haftalik gebe olmus olursin o zaman yine gorunmez.Ben mesela 4 haftalikken evet uktrasonla vajinal yolla gorundu.Ama bu kadar erkeni i duymadim ama gormussen sanslisin.Yada belki ielri haftalarda belkide adetinle ayni zamana gelir.Cunku hamileligi genelde hcg degerine gore deil adete ve ultrasona gore haftaisi belirlenir.Hayirlisi canimm sag salim kucagina al insallah