Benim 3. denemem tuttu,iki embriyo koydurmuştuk bir bebişimiz tuttu 7 haftalık hamileyim.Hiç bir belirti hissetmedim diğer iki denemeyle aynıydı hatta tutmadı diye düşünüyodum,12. Gün beta bi verdik 500 çıkmış.Hiç belli olmuyor yani şimdiden.Sizin kullandığınız progesteron iğneleri karnınızda şişkinlik yaptı mı peki?