Gulsumelif Buraya ilk kayıt olduğumda daha 8 haftalık falandım şimdi 34 haftalık olduk ve bebiş doğdu butonumuz gelmiş 🥰 rabbim sağ sağlim kucagimiza almayı nasip etsin
Burcusenkoc Gulsumelif evet o butonu görünce bi heyecanlandım 😍😇 34+0 dayım bugün rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Gorkemm Gulsumelif ay öyle bir buton mu geliyor ne güzel heyecanlar ya inşallah bizde görürüz onları daha 27+6 dayız ama ben şimdiden aşırı heyecanlıyım 🤗🤗🤗