mrvsrcn Kızlar dün ovitrelle 11.gunumdu iğnenin etkisi geçti mi merak ettim akşam yaptım negatif çıktı. İğnenin etkisi geçmiş. Sizce sonradan pozitif olur mu yaşayan var mi?
umutluannee mrvsrcn pozitif olblır canım benim gecen yıl oyle olmustu senn gıbı 12 gun test negtf cıktı hatta nı hfta sonrası yine negtf cıktı ıgnden 22 23 gun sonra pozitif grdum hayrlısı olsun ❤️
mrvsrcn umutluannee yaaa ne kadar güzel, sağlıkla büyütün🧡 insallah hayırlısıyla bende görürüm pozitif 🤲🏻
umutluannee mrvsrcn ınsallah canım hakkında hayırlısı olsun Bn gecen seneydi o durumu yasdgım ama bengm kalbi durdu