1tazeanne1tazebaba Kızlar bugün kontrol oldum 6 haftalık 2 hafta sonra gel bakalım bebek canlanıyor mu dedi benim gibi olan var mı yada normal midir bu durum 😞
Mavidunyamm 1tazeanne1tazebaba merhaba yolk sac falan görüldü mu peki? Endişelenmeyin 8-9 a kadar bekleyin.
Minigim38 1tazeanne1tazebaba şöyle bişey var adet günümüz baz alındıgı icin bence çünku yumurtlama gününü hesaplayınca 1 2 hafta geri gidiyor 5+2 yim uygulamaya göre ama yumurtlama günu baz alınsaydı 3 haftalik falan olmasi gerekiyor
Meleq 1tazeanne1tazebaba 6+2 de kese var bebek yok demişti doktorum 3 gün sonra bebeği de kalp atışını da görmüştük canım çok erken bu hafta görülmemesi normal..haftayı sata göre hesaplasak da döllenmenin hangi gün gerçekleştiğini bilemiyoruz 1-2 gün oynatabiliyor
Mavidunyamm 1tazeanne1tazebaba yolk oluşmuşsa bebekte mutlaka oluşur ☺️ bur hafta sonra giderseniz kalp atışı duyulur
Mavidunyamm 1tazeanne1tazebaba bazı Doktorlar hastaları hiç rahatlatmiyor iç karartıcı konuşuyor. Ben de şuan hamileliğimin başlarındayim ve daha içime sinen bir doktor bulamadım halen arıyorum
1tazeanne1tazebaba Mavidunyamm evet bir önceki doktorum gayet motive ederek konuşmuştu ama bu korkuttu beni
SelinHalistoprak 1tazeanne1tazebaba normal benim 8. haftada duyuldu 6. hafta kese bile zor görünüyor icin rahat olsun daha erken 😊