Hilalalala 38+3 üz ilk gebeliğim her gün illa 3-4 kişi arıyor ne yaptın doğurdun mu ne durumdasın diye bir rahat vermiyorlar sırf bu yüzden doğmuyor bence çocuğum. Psikolojimi bozdular her gün rüyamda doğurduğumu görüyorum ben de 😁
Askpare Hilalalala ileri tarih söyle ki sık Boğaz etmesnler bide doguma gireceğin gün paylaşma arayp durmasn aile dışı bn öyle ypcm kimseyle uğraşamam 😂
Hilalalala Azizecikk ay böyle giderse ben de 40+3 leri bile görürüm gibi geliyor valla 😂 gerçi bebeğin bas asagıda ama kanala oturmamış pilates topunda zıplıyorum umarım bir faydası dokunur ☺️ Siz neler yapıyorsunuz