Bugün ilk defa doktora gittim ve doktorumun söylemesine göre 4 haftalık hamileyim. (Bana göre 2 haftalık 😊) Hatta 4 hafta 3 günlükmüş. Ultrasonla baktı ama kese görünmedi. Sonra kan tahlili verdi tahlile göre de hamile çıktım. Dış gebelik olabilir normalde kese görünmesi gerekiyordu dedi. Öyle deyince ben iyice panikleyip üzüldüm. Alttan çubuk ultrasonla bakmak zorundayım bakalım mı diye sordu bana. Çok kibar ve tatlı bi kadındı. Baktı cubuk ultrasonla ve kese göründü 😊Tutunmuş ve saklanıyormuş😊 Bazen böyle kese görünmeyebiliyormuş hemen endişe etmeyin benim gibi 💐